مرد زندگی من...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

عاشقت میشم وقتایی که برا خوابیدنم لالایی میگی ولی بر عکس خواب از سرم میپره...!!!

عاشقت میشم وقتایی که می پرسم کدوم شال و روسری مو سرکنم تو هم مثل همیشه میگی نمیدونم هر کدومو دوست داری در حالی که اصلا روسری هام یادت نیست...!!

عاشقت میشم وقتایی که قبل اومدن مهمونا پابه پام در عجله ای که تو زودتر از من میوه ها رو بشوری وتو میوه خوری بچینی...

عاشقت میشم وقتایی که برام میوه میاری و خودت برام پوست میکنی...

عاشقت میشم وقتایی که جایی رفتنی زودی اماده میشی ومیای به اماده شدن من نگاه میکنی...

عاشقت میشم وقتایی که روزای تعطیل خونه ای..چیزی هوس میکنم زود میری وبرام میخریش...

عاشقت میشم وقتایی که میدونم بیرون از خونه با هزار مشکل دست و پنجه نرم میکنی ولی وقتی میای خونه همه رو پشت در جا میذاری...

عاشقت میشم وقتایی که میفهمم اینهمه عاشقتم...

عاشقتر میشم با این همه مهربونیت....دوستت دارم گلم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 8:57 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com